News

come fare diventare il pene piu lungo AME Marine Ltd.,Part.
Boat Lagoon Soi 1, 20/48 Moo.2 Thepkasastri Rd., T.Kohkeaw A.Muang
Phuket 83000 Thailand
mobile: +66 81-5368188
phone,Fax::+66 76-238647
website: www.amemarine.co.th Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

estetica pene About AIS

tecniche ingrossamento pene The marine Automatic Identification System (AIS) is a location and vessel information reporting system. It allows vessels equipped with AIS to automatically and dynamically share and regularly update their position,speed,course and other information such ad vessel identify with similary equipped vessels. Position is derived from the Global Positioning System (GPS) and communication between vessels is by Very High Frequency (VHF) digital transmissions. There are a number of types of AIS device as follows.

come far aumentare le dimensioni del pene Class A transceivers. These are similar to class B transceivers, but they are designed to be fitted on large vessels such as cargo ships and large passenger vessels. Class A transceivers transmit at a higher VHF signal power than class B transceivers and therefore can be received by more distant vessels. and also transmit more frequently. Class A transceivers are mandatory on all vessels over 300 gross tonnes on international voyages and certain typed of passenger vessels under the SOZLAS regulations.

Class B tranceivers. Similar to class A transceivers in many ways, but are normally lower cost due to the less stringent performance requirements. Class B transceivers transmit at a lower power and at a lower reporting rate than class A transceivers.

AIS base stations. AIS base stations are used by vessel traffic systems to monitor and control the transmisstions of AIS transceivers.

Aids to Navigation (AtoN) Transceivers. AtoNs are transceivers mounted on buoys or other hazards to shipping which transmit details of their location to the surrounding vessls.

AIS receivers. AIS receivers eill generally receive transmissions from class A transceivers, class B transceivers, AtoNs and AIS base stations but do not transmit any information about the vessel on which they are installed.

 

เกี่ยวกับ AIS

ระบบ AIS (Automatic Identification System) เป็นระบบรายงานตนอัตโนมัติ ช่วยให้เรือที่ติดตั้งอุปกรณ์ AIS แสดงตำแหน่งเรือปัจจุบัน ความเร็วเรือ และข้อมูลอื่นๆ ของเรือตัวเองให้กับเครื่อง AIS อื่นๆ ที่อยู่ใกล้เคียงให้ได้รับข้อมูล และตำแหน่งที่ได้จาก Global Positioning System (GPS) และการสื่อสารระหว่างเรือกับเรือโดยการสั่งสัญญาณดิจิตอลที่มีคลื่นความถี่สูง ตัวรับส่งสัญญาณที่เรียกว่า AIS มีหลายประเภทดังนี้ คือ

Class A transceiver คือเครื่องรับส่งสัญญาณ Class A มีความคล้ายคลึงกับเครื่องรับส่งสัญญาณ Class B แต่ถูกกำหนดมาเพื่อติดตั้งในเรือขนาดใหญ่ เช่น เรือบรรทุกสินค้าและเรือโดยสารขนาดใหญ่ เครื่องรับส่งสัญญาณ Class A จะส่งสัญญาณ VHF ระดับสูงกว่า Class B ดังนั้นจึงสามารถได้รับสัญญาณโดยเรือที่อยู่ระยะไกล เครื่องรับส่งสัญญาณ Class A มีการบังคับใช้ในเรือขนาดใหญ่ที่มีน้ำหนักมากกว่า 300 ตัน ในการเดินระหว่างประเทศ และบางชนิดของเรือโดยสารที่อยู่ภายใต้ข้อกำหนดตามกฏ SOLAS

Class B transceiver เครื่องรับส่งสัญญาณ Class B คล้ายกับเครื่องส่งสัญญาณ Class A ทุกอย่าง แต่เนื่องจากเป็นเครื่องที่มีความถี่ต่ำและมีอัตราการรายงานผลที่ตำกว่าเครื่องสั่งสัญญาณ Class A และประสิทธิภาพการทำงานผลที่เข้มงวดน้อยกว่า เหมาะสำหรับเรือขนาดเล็ก เช่นเรือส่วนตัว เรือยอร์ช เรื่อท่องเที่ยว และนี่จึงเป็นข้อแตกต่างระหว่างเครื่องส่งสัญญาณ Class A และ Class B

AIS base stations ใช้ควบคุมการจราจรทางน้ำเพื่อตรวจสอบและควบคุมการส่งสัญญาณของเครื่องรับส่งสัญญาณ AIS

Aids to Navigation (AtoN) Transceiver เป็นตัวรับส่งสัญญาณที่ติดตั้งไว้บนทุ่นหรือสิ่งที่เป็นอันตรายต่อเรือ โดยจะส่งสัญญาณเพื่อแสดงรายละเอียดของตำแหน่งหรือสิ่งที่เป็นอันตราย ให้กับเรือที่อยู่บริเวณโดยรอบ

AIS receiver เป็นอุปกรณ์สับสัญญาณ AIS โดยทั่วไปจะได้รับสัญญาณจากอุปกรณ์สรับส่งสัญญาณ Class A,Class B,AtoNs และฺ Base stations แต่จะไม่ส่งข้อมูลใดๆ ถ้าหากเรือลำนั้นไม่ได้ติดตั้งอุปกรณ์ตัวนี้